Ορθόδοξη πίστηΣχόλια αναγνωστών

ΕΜΑΘΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΟΙ…. ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ!

24 Μαρτίου 2009

Με το διασυρμό της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου απο τα κανάλια μας, ξέρουμε ότι πήραν αέρα και οι αιρέσεις και όλες οι αντιχριστιανικές ουσιαστικά οργανώσεις, και βρήκαν την κατάλληλη ευκαιρία για να ορμήξουν »ως λύκοι άρπαγες» έναντι της Μοναδικής Αληθινής Εκκλησίας του Χριστού μας, της Ορθοδόξου.
Νεοπαγανιστές, προτεστάντες, μουσουλμάνοι, μάρτυρες του ιεχωβά, πήραν θάρρος απο το »σκάνδαλο» και έγιναν κατα κάποιο τρόπο ένα στρατόπεδο με τη μάσκα των καλών και ευσεβών, κρύβοντας μέσα τους το αληθινό πρόσωπο του αντιχρίστου, και πήραν τα άρματα κατά της Ορθοδοξίας μας.

protestant1Έτσι λοιπόν, και το αιρετικό περιοδικό »Τυχικός» είπε να κάνει και αυτό την εξυπνάδα του, χρησιμοποιώντας και εδάφιο της Αγίας Γραφής και κάνοντας και… λογοπαίγνιο με την ονομασία της Ι.Μ Βατοπαιδίου. Ωραία η εξυπνάδα σας, μα αφού λέγει ο Χριστός »η αλήθεια θα σας ελευθερώσει» τότε εσείς που εμφανίζεστε σα πιστοί του γιατί δεν το εφαρμόζετε αυτό; Γιατί δε ψάχνετε να βρείτε την αλήθεια για την υπόθεση της Ιεράς Μονής του Βατοπαιδίου;;; Γιατί αγνοείτε τις πάμπολες μαρτυρίες πιστών για την αγιότητα του πατρός Εφραίμ, σαν αυτά που δημοσιεύσαμε σε αυτό το ιστολόγιο; Γιατί δεν επισκέπτεσθε και την ιστοσελίδα vatopaidi.wordpress για να δείτε και την άλλη πλευρά;

Και το σημαντικότερο:

Γιατί εσείς οι φίλοι του Χριστού, οι αληθινοί Χριστιανοί, πιστέυετε σε ότι σας σερβίρουν στο πιάτο το κανάλια, και τα λοιπά Μ.Μ.Ε; Γιατι δεν κάνετε τη δική σας επανάσταση υπερ της αλήθειας, της οποίας και υποτίθεται πως είστε και φίλοι, μη κρίνοντας με το μέτρο της θρησκευτικής-φανατικής μισαλοδοξίας;

Αυτό είναι το εξώφυλλο του τελευταίου »Τυχικού», οπου΄με λογοπαίγνιο προσπαθεί να χλευάσει το Ιερό Βατοπαίδι. Όμως αγνοεί κάτι. ΤΟ ΕΔΑΦΙΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ!!!! Ας δούμε ολόκληρο το εδάφιο:

Ου γάρ εστιν δένδρον καλον ποιουν καρπον σαπρόν, ουδε πάλιν δένδρον σαπρον ποιουν καρπον καλόν.( μήπως εννοεί και τις αιρέσεις και τους ψευδοπροφήτες, ή τους »Τυχικούς»)44 εκαστον γαρ δένδρον εκ του ιδίου καρπου γινώσκεται. ου γαρ εξ ακανθων συλλέγουσιν συκα, ουδε εκ βάτου σταφυλην τρυγωσιν. 45 ο αγαθος ανθρωπος εκ του αγαθου θησαυρου της καρδίας προφέρει το αγαθόν, και ο πονηρος εκ του πονηρου προφέρει το πονηρόν. εκ γαρ περισσεύματος καρδίας λαλει το στόμα αυτου. 46 Τί δέ με καλειτε, Κύριε κύριε, και ου ποιειτε α λέγω; (αν προσέξουμε την αίρεση των Προτεσταντών και τον »Τυχικόν» θα δούμε ότι το Χριστό το φωνάζουν συνέχει ΚΥΡΙΕ ΚΥΡΙΕ, αλλά απο ότι φαίνεται δεν τηρούν τις εντολές Του, όπως είδαμε και ποιό πάνω με την Αλήθεια)47 πας ο ερχόμενος πρός με και ακούων μου των λόγων και ποιων αυτούς, υποδείξω υμιν τίνι εστιν ομοιος. 48 ομοιός εστιν ανθρώπω οικοδομουντι οικίαν ος εσκαψεν και εβάθυνεν και εθηκεν θεμέλιον επι την πέτραν. πλημμύρης δε γενομένης προσέρηξεν ο ποταμος τη οικία εκείνη, και ουκ ισχυσεν σαλευσαι αυτην δια το καλως οικοδομησθαι αυτήν. 49 ο δε ακούσας και μη ποιήσας ομοιός εστιν ανθρώπω οικοδομήσαντι οικίαν επι την γην χωρις θεμελίου, η προσέρηξεν ο ποταμός, και ευθυς συνέπεσεν, και εγένετο το ρηγμα της οικίας εκείνης μέγα. (εδώ μας φανερώνει και το τέλος των αιρέσεων και των ιδεών και δοξασιών τους, η πτώση των οποίων θα είναι μεγάλη)

43 Κανένα δένδρον καλὸν δέν παράγει καρπόν σάπιο, ούτε δένδρον σάπιο παράγει καρπόν καλόν·44 κάθε δένδρον γνωρίζεται απὸ τόν δικόν του καρπόν· δέν μαζεύουν σύκα από αγκάθια, ούτε τρυγούν σταφύλια από βατσινιά.

45 Ο καλός άνθρωπος παράγει καλό από το καλό πού έχει μέσα του, και ὁ κακός άνθρωπος από το κακό που έχει μέσα του παράγει το κακό· διότι το στόμα του ανθρώπου εκφέρει εκείνο από το οποίον είναι γεμάτη η καρδιά του».

 46 «Γιατί με φωνάζετε «Κύριε, Κύριε» και δεν κάνετε εκείνα που σας λέγω; 47 Καθένας που έρχεται σ’ εμέ και ακούει τους λόγους μου και τους εκτελεί, θα σας δείξω με ποιόν είναι όμοιος.

48 Μοιάζει με άνθρωπον που όταν έχτιζε το σπίτι του, έσκαψε βαθειά και έβαλε θεμέλια επάνω στην πέτρα. Όταν δε έγινε πλημμύρα, έπεσε ο ποταμός επάνω στο σπίτι εκείνο αλλά δεν μπόρεσε να το σαλεύση, διότι ήταν θεμελιωμένο επάνω στην πέτρα.

49 Εκείνος όμως που άκουσε τους λόγους μου αλλὰ δεν τους εξετέλεσε, μοιάζει με άνθρωπον που έχτισε σπίτι επάνω στο χώμα χωρίς θεμέλια· έπεσε ο ποταμός επάνω του και αμέσως κατέρρευσε και η καταστροφή του σπιτιού εκείνου ήτο μεγάλη». (Μετάφραση www.synaxari.com)

 Όμως για να δούμε και τι γράφει ο Ευαγγελιστής Λουκάς ακριβώς λίγο πριν απο το παράπανω εδάφιο που εξετάσαμε και που χρησιμοποιεί ο »Τυχικός» για να χλευασει:

Τί δε βλέπεις το κάρφος το εν τω οφθαλμω του αδελφου σου, την δε δοκον την εν τω ιδίω οφθαλμω ου κατανοεις; 42 πως δύνασαι λέγειν τω αδελφω σου, Αδελφέ, αφες εκβάλω το κάρφος το εν τω οφθαλμω σου, αυτος την εν τω οφθαλμω σου δοκον ου βλέπων; υποκριτά, εκβαλε πρωτον την δοκον εκ του οφθαλμου σου, και τότε διαβλέψεις το κάρφος το εν τω οφθαλμω του αδελφου σου εκβαλειν.

41 Γιατί βλέπεις την αγκίδα που είναι εις το μάτι του αδελφού σου, και δεν αντιλαμβάνεσαι το δοκάρι που είναι εἰς το δικό σου μάτι; 42 Πώς μπορείς να λες εις τον αδελφόν σου, «Αδελφέ, άφησε με να βγάλω την αγκίδα που είναι εις το μάτι σου», ενώ εσύ δεν βλέπεις τό δοκάρι που είναι εις το δικό σου μάτι; Υποκριτά, βγάλε πρώτα το δοκάρι από το μάτι σου και τότε θα ιδής καθαρά για να βγάλης την αγκίδα από το μάτι του αδελφού σου.

 Στο άλλο Ευαγγέλιο, αυτό του Ματθαίου, αναφέρονται τα παρακάτω, που είναι ίδια σχεδόν με αυτά που γράφει ο Λουκάς στο προηγούμενο κείμενο που είδαμε:

Μη κρίνετε, ινα μη κριθητε. 2 εν ω γαρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε, και εν ω μέτρω μετρειτε μετρηθήσεται υμιν. 3 τί δε βλέπεις το κάρφος το εν τω οφθαλμω του αδελφου σου, την δε εν τω σω οφθαλμω δοκον ου κατανοεις; 4 η πως ερεις τω αδελφω σου, Αφες εκβάλω το κάρφος εκ του οφθαλμου σου, και ιδου η δοκος εν τω οφθαλμω σου; 5 υποκριτά, εκβαλε πρωτον εκ του οφθαλμου σου την δοκόν, και τότε διαβλέψεις εκβαλειν το κάρφος εκ του οφθαλμου του αδελφου σου.

1 «Μην κατακρίνετε, δια να μη κατακριθήτε, διότι με το κριτήριον που κρίνετε, θα κριθήτε, 

2 και με το μέτρον που μετράτε, θα μετρηθήτε.

3 Γιατί βλέπεις την αγκίδα, που είναι εις το μάτι του αδελφού σου, ενώ το δοκάρι, που είναι εις το μάτι σου, δεν το παρατηρείς;

4 Ή πώς θα πείς στον αδελφόν σου, «Άφησε με να βγάλω την αγκίδα από το μάτι σου», όταν υπάρχη εκείνο το δοκάρι εις το δικό σου το μάτι;

5 Ὑποκριτά, βγάλε πρώτα από το δικό σου μάτι το δοκάρι, και τότε θα ιδής καθαρά για να βγάλης την αγκίδα από το μάτι του αδελφού σου.

 Καταπληκτικό έτσι! ΜΗ ΚΡΙΝΕΤΕ ΙΝΑ ΜΗ ΚΡΙΘΗΤΕ!!! ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟ »ΤΥΧΙΚΟ» !!!

Και ας δούμε και αυτά εδώ, για να δούμε άν ο »Τυχικός» κρίνει!!!:

protestant2Και δεν κρίνει απλώς! Αυτό είναι το κακό, κρίνει και ιερείς και καλόγερους, κρίνει αυτούς που φέρουν ΤΟ ΑΓΓΕΛΙΚΟ ΣΧΗΜΑ. Καλά έλεγε ο ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ Ο ΙΑΤΡΟΣ » καλύτερα να κρίνετε όλον το κόσμο, παρά εναν κληρικό!» Και το έλεγε για έναν ιερέα που μισούσε τον Άγιο και έκανε τα χίλια δυο εναντίον του!

Ελπίζουμε να αποκαλύφθηκε η πλάνη!!!

Ουαι υμιν, γραμματεις και Φαρισαιοι υποκριταί, οτι καθαρίζετε το εξωθεν του ποτηρίου και της παροψίδος, εσωθεν δε γέμουσιν εξ αρπαγης και ακρασίας.

Πηγή : http://ellinorthodoxosxr.blogspot.com/2009/03/blog-post_8037.html