Πως να μειώσετε τη χοληστερίνη σας

Δημοσιεύθηκε: 18 Αυγούστου 2013 Κατηγορίες: Επιστήμες, Τέχνες & Πολιτισμός

χοληστερίνηΔείτε πως αν ακολουθήστε μερικές απλές αλλαγές στη διατροφή και τον τρόπο ζωής, μπορείτε να ρίξετε τα επίπεδα της ”κακής” χοληστερίνης προστατεύοντας έτσι το καρδιαγγεικό σας σύστημα.

1. Υιοθετήστε μια διατροφή χαμηλή σε λιπαρά στα πρότυπα της μεσογειακής διατροφής.

2. Τρώτε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C. Η συγκεκριμένη βιταμίνη έχει αντιοξειδωτική δράση εμποδίζοντας την χοληστερίνη να ”κολλά” στα τοιχώματα των αγγείων. Θα τη βρείτε στις πιπεριές και τα πορτοκάλια.

3. Μαγειρεύετε με ελαιόλαδο που δεν επιβαρύνει το καρδιαγγειακό σας σύστημα και μειώνει τα επίπεδα της ”κακής” χοληστερίνης και εμπλουτίστε τη διατροφή σας με τροφές που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες. Σύμφωνα με έρευνες όσοι καταναλώνουν φυτικές ίνες έχουν χαμηλότερα επίπεδα χοληστερίνης.

4. Κινηθείτε: Η άσκηση έχει την ιδιότητα να αυξάνει την “καλή” χοληστερίνη και να μειώνει την “κακή”. Ιδανική είναι η αερόβια άσκηση, όπως το περπάτημα, η κολύμβηση, το ποδήλατο και τρέξιμο.

5. Προσπαθήστε να κόψετε το κάπνισμα. Σε αντίθεση με την άσκηση το κάπνισμα, αυξάνει την ”κακή” και μειώνει τα επίπεδα της καλής χοληστερίνης.

6. Αν μετά από μια εξέταση αίματος, διαπιστώσετε ότι έχετε αυξημένη χοληστερίνη, συμβουλευτείτε το γιατρό σας, γιατί ίσως χρειαστεί να ακολουθήσετε κάποια φαρμακευτική αγωγή.

Αυτό το γνωρίζατε;

Μπορείτε να δείτε αν έχετε αυξημένη χοληστερίνη στα μάτια σας. Καθίστε μπροστά  στον καθρέφτη και δείτε την περιοχή γύρω από τα μάτια σας. Αν δείτε κάποια μικρά λευκά εξογκώματα γύρω από τα βλέφαρα, τότε ίσως η χοληστερίνη σας κυμαίνεται σε πιο υψηλά από τα φυσιολογικά επίπεδα.

 

Πηγές: Pathfinder.gr -healthcyprus.comonlycy.com

Print Friendly