Ο Θεός είναι κοντά, μαζί μου· δεν θα μ’ αφήσει…( Γέροντας Ευσέβιος Γιαννακάκης )
Η Χάρις του Θεού «η τα ασθενή θεραπεύουσα». Όταν εμείς αγωνιζόμαστε για αγνή και καθαρή ζωή, με προσευχή, Εξομολόγηση, … Συνεχίστε να διαβάζετε το Ο Θεός είναι κοντά, μαζί μου· δεν θα μ’ αφήσει…( Γέροντας Ευσέβιος Γιαννακάκης ).
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί