Ορθόδοξη πίστη

Η Εκκλησιαστική περιουσία

19 Νοεμβρίου 2009

Η Εκκλησιαστική περιουσία

Η Εκκλησιαστική περιουσία αποτελεί σύνολο των δωρεών και της συνεισφοράς των Ορθοδόξων χριστιανών κάθε οικονομικής δυνατότητος από ευγνωμοσύνη και για την ανακούφιση των συνανθρώπων τους και μάλιστα όχι μόνο των χριστιανών. Αποτελεί μια μικρή θα λέγαμε μία εκούσια «φορολόγηση» ήδη φορολογούμενων πολιτών άρα η περεταίρω εκμετάλλευση από το κράτος αποτελεί κοινή εξαπάτηση και εκμετάλλευση του λαού με δημαγωγικό τρόπο και αποδεικνύει έτσι ότι είναι ξένο προς την πίστη του λαού.Δημαγωγία είναι η προσπάθεια να πεισθεί ο λαός με έντεχνα ψεύδη. Δεδομένου ότι στον λαό προσφέρεται πλέον προπαγάνδα αντί παιδείας τον καθιστά ευκολόπιστο και ευκόλως ελεγχόμενο.Τον ίδιο αποκλειστικό ρόλο έχουν και πάσης φύσεως ΜΜΕ.Εδώ πάλι για να βλάψουν βαφτίζουν ως προπαγάνδα την εν Χριστώ ζωή και παιδεία και ως ιδεολογία την υποστήριξη της πατρίδας. Όμως η διάδοση της αλήθειας δεν είναι προπαγάνδα και η υποστήριξη της πατρίδας και η καλώς νοουμένη διάκριση της εθνικότητος αποτελούν βασικά χαρακτηριστικά της ανθρώπινης υποστάσεως. Διότι με την λογική αυτή το να είσαι άνθρωπος, να έχεις διαφορετικότητα και το να έχεις οικογένεια και ρίζες αποτελεί ιδεολογία!!!

Η φορολόγηση λοιπόν της Εκκλησίας σαφώς σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζεται ο οβολός των ορθοδόξων χριστιανών που είναι η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων ως προσφορά στο σύνολο. Άρα το σύνολο δεν είναι χριστιανοί μας λένε!!! Επίσης αποδεικνύεται ότι στο σύνολο όσοι έχουν αυτή την αντίληψη δεν συμπεριλαμβάνουν τους αδελφούς μας με προβλήματα. Γιατί εκεί είναι φανερή η προσφορά της Εκκλησίας και των χριστιανών . Άρα τον οβολό των χριστιανών τον ζητούν με το ζόρι και ιδιοτελώς αβασάνιστοι άσχετοι μακριά από τα προβλήματα που τάχα ενδιαφέρονται για την κοινωνία κ.τ.λ αλλά σαφώς και άνθρωποι που δεν είναι χριστανοί.

Και μιάς και οι πάσης φύσεως αντιχριστιανοί ανασύρουν από το παρελθόν κάθε δυσωδία που δίωξε τους χριστιανούς βασιζόμενοι στην άγνοια ή την λήθη ανφέρεται ένα παράδειγμα από τον Ιουλιανό τον παραβάτη. Σε κείμενο εχθρικό προς τους χριστιανούς ψέγει (επιπλήττει) τους ειδωλολάτρες ιερείς παροτρύνοντάς τους να βοηθούν ανθρώπους όχι από ενδιαφέρον αλλά γιατί οι χριστιανοί λέει δεν βοηθούν μόνο χριστιανούς αλλά όλους με αποτέλεσμα να κλονιστούν τα πάντα και να κοντέψει να ανατραπεί το ειδωλολατρικό καθεστώς.Βεβαίως κρίνει με το περιορισμένης αντίληψης υλικό κριτήριο την εξάπλωση του χριστιανισμού η οποία οφείλεται στη χάρη του Θεού και των ανιδιοτελών μαρτύρων Του και οσίων.

Επίσης να σημειωθεί ότι την Εκκλησία κατατάσσουν ανάμεσα στους πλουσίους κάποιες άθεες ιουδαϊζουσες ιδεολογίες.Όχι ότι οι άλλοι είναι καλοί αλλά αυτή είναι η αλήθεια.Λες και η Εκκλησία είναι ένας άνθρωπος. Όμως η Εκκλησία είναι το σώμα των Ορθοδόξων χριστιανών πάσης οικονομικής κατάστασης. Το σώμα που και η χήρα δίδει το δίλεπτό της.Είναι ενέργεια συνειδητή εκούσια και αγαπητική την οποία διαβάλλουν με διάφορες προφάσεις. Έτσι την “εκμετάλλευση” της Εκκλησιαστικής περιουσίας έστω μέσω εταιρειών (αφού έτσι μπορεί να βοηθηθεί περισσότερος κόσμος) την χαρακτηρίζουν με την φορολόγηση κερδοσκοπική και βάζουν οι ανόσιοι ακόμη και εκεί χέρι.Και δυστυχώς έχουμε δεί στις μέρες μας να θεωρείται ότι γίνονται σε βάρος τους ενέργειες καταπατητές. Γιατί στην Ελληνική γλώσσα η ηθική πλευρά της κερδοσκοπίας σημαίνει η εξασφάλιση χρημάτων προς ίδιον όφελος ή και σε βάρος άλλων.Είναι λοιπόν σαφώς σκόπιμη και συνειδητή ενέργεια κατά της Εκκλησίας. Εκτός κι αν είναι άτομα με νοητική υστέρηση και δεν γνωρίζουν να διακρίνουν την καλώς νοουμένη πρακτικότητα από την κερδοσκοπία. Όμως η πανουργία τους δεν μας αφήνει περιθώριο δικαιολογίας για ανοησία παρά για σκοπιμότητα και ύπουλη εχθρική ενέργεια. Να τονιστεί βέβαια ότι λαβή βρίσκουν από έκλυτους “χριστιανούς” ή και σφάλματα ανθρώπινα τα οποία γενικεύουν με σκοπό την συκοφαντία.

Νομίζουν λοιπόν ότι έτσι θα βλάψουν την Εκκλησία λες και αυτή εξαρτάται από τα χρήματα. Πόσο πλανώνται!!!

Τότε γιατί η διαμαρτυρία; Τόσο πολύ “ενδιαφέρον”  για τα χρήματα;

Αποδείχθηκε όμως ότι η ενέργεια αυτή στην ουσία εμπεριέχει σαφές μήνυμα κατά της Εκκλησίας όχι ως οικονομική υπόσταση αλλά γενικώτερα. Ύστερα, επαναλαμβάνοντας, η μέριμνα δεν αφορά χρήματα κάποιων συγκεκριμένων προσώπων αλλά όλων των χριστιανών. Έτσι όπως υποχρέωση έχει το κράτος να διαφυλάξει τα χρήματα του κόσμου που δίδονται για συγκεκριμένο σκοπό έτσι και η διοικούσα Εκκλησία έχει υποχρέωση να διαφυλάξει αυτά που δίνουμε πάλι για συγκεκριμένο κοινωφελή σκοπό. Διπλή υποχρέωση έχει λοιπόν το κράτος όχι μόνο να διαφυλάξει αλλά και να διευκολύνει και να ενισχύσει την Εκκλησία. Όμως το κράτος με την ενέργεια αυτή που σαφώς έχει και ιδεολογικό υπόβαθρο δηλώνει ύπουλα ξένο και εχθρικό προς την Εκκλησία και τα μέλη της αλλά και το έργο της. Βεβαίως το έργο αυτό αγνοούν όπως αναφέρθηκε οι αβασάνιστοι ακόμη και «χριστιανοί» που ουδεμία σχέση έχουν με σοβαρά προβλήματα παρά θεωρούν εαυτούς προβληματισμένους γιατί δεν έχουν και αυτοί ότι και κάποιοι άλοι και γιατί δεν περνούν καλά ή και δεν μπορούν να καλύψουν τις τεχνητές επιθυμίες του καταναλωτισμού.

Επίσης η Εκκλησία δεν βλέπει τα χρήματα με την υλιστική θεώρηση. Τα χρήματα έχουν καθαρά πρακτικό χαρακτήρα αλλά επίσης ο οβολός μας δεν πρέπει να αποτελεί πρόσφορο έδαφος κάθε επίβουλου. Δεν αποτελούν οι χριστιανοί τα κορόϊδα να τους απομυζούν από όλες τις μεριές. Άλλο η Ευαγγελική ρήση «αν σου ζητήσουν το ένα υποκάμισο δώσε και το άλλο ή αν σου ζητήσουν να κάνεις αγγαρεία ένα χιλιόμετρο πήγαινε δύο» και άλλο όταν υπάρχει στη μέση το σύνολο!!! Άλλωστε θα μπορούσε να ειπωθεί ότι ο οβολός μας στην Εκκλησία είναι ήδη το δεύτερο χιλιόμετρο και συνεχίζει και μάλιστα αφορά πολύ απώτερο σκοπό από αυτόν των εκμεταλλευτών!!! Γιατί στην Εκκλησία δίνουμε από αγάπη κι όχι γιατί κάποιος μας υποχρεώνει.Μάλιστα η Εκκλησιαστική περιουσία είναι ότι φαίνεται. Πόση προσφορά στους συνανθρώπους μας δεν φαίνεται!!!Όχι μέσω των ταμείων αλλά και απευθείας στους έχοντες την ανάγκη. Εκεί ποντάρουν οι επίβουλοι ώστε να εκμεταλλευτούν.

Ας διαχειριστούν σωστά τα δημόσια χρήματα, ας πάψουν να κλέβουν και να αφήσουν στην άκρη τις δημαγωγίες και την εξαπάτηση αλλά και να μην προσπαθούν, συν τοις, άλλοις να καλύψουν την ανεπάρκειά τους πίσω από την Εκκλησία Δηλαδή και πάλι του πλείστου Ελληνικού λαού ο οποίος ποτέ δεν αδιαφόρησε και δεν αδιαφορεί για τους υπολοίπους.