Ειδήσεις και Ανακοινώσεις

Διεθνής ελληνική πρωτιά για την εύκολη εκμάθηση ξένων γλωσσών!

8 Ιανουαρίου 2012

Διεθνής ελληνική πρωτιά για την εύκολη εκμάθηση ξένων γλωσσών!

Διεθνής πρωτιά κέρδισε επιστημονική ομάδα του Εργαστηρίου Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων…με εργασία για την εύκολη εκμάθηση ξένων γλωσσών. Η Πρυτανεία του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι στο τριπλό διεθνές συνέδριο «2nd Ιωαννίνωνnternational Conference on E-business, Management and Economics (ICEME 2011), 2nd International Conference on Business, Economics and Tourism Management (CBETM 2011), International Conference on Languages, Literature and Linguistics (ICLLL 2011)» που οργανώθηκε στο Dubai από 28-30 Δεκεμβρίου από το διεθνές ερευνητικό κέντρο IEDRC, Η δημοσίευση με θέμα «Second Language Teaching in Elementary School with a Multimedia Gloss» των Μαριλένας Ζώη, Ιωάννας Μπέλλου και Αναστάσιου Μικρόπουλο έλαβε το βραβείο καλύτερης εργασίας (best paper award) στον τομέα «International Conference on Languages, Literature and Linguistics (ICLLL 2011)», καθώς και το συνολικό βραβείο καλύτερης εργασίας και από τους τρεις τομείς (International Conference on E-business, Management and Economics, International Conference on Business, Economics and Tourism Management, International Conference on Languages, Literature and Linguistics), στους οποίους συμμετείχαν πάνω από 400 επιστήμονες. Η εργασία πραγματεύεται την παιδαγωγική αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στη διδασκαλία ξένης γλώσσας. Οι ερευνητές σχεδίασαν και ανέπτυξαν ένα ψηφιακό πολυμεσικό γλωσσάριο – λεξικό (multimedia gloss), το οποίο αξιοποίησαν παιδαγωγικά σε μαθητές δημοτικού σχολείου για την εκμάθηση της γερμανικής ως ξένης γλώσσας. Τα μαθησιακά αποτελέσματα, καθώς και η στάση των μαθητών ως προς την αξιοποίηση της συγκεκριμένης μεθόδου ήταν θετικά και ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Η εργασία των Μ. Ζώη, Ι. Μπέλλου και Τ. Α. Μικρόπουλου, διευθυντή του εργαστηρίου, επιβεβαιώνει το θεωρητικό μοντέλο του R. E. Mayer το οποίο αναφέρει ότι η μάθηση προκύπτει όταν μαθητές εμπλέκονται ταυτόχρονα σε λεκτικές και οπτικοχωρικές νοητικές διεργασίες. Η εργασία επεκτείνει το θεωρητικό μοντέλο, με την ενσωμάτωση και ακουστικών διεργασιών.

 

Πηγή : http://www.katoci.com/