Γενικά Θέματα

4 δημιουργοί επιτραπέζιων μιλούν στο In2life

10 Μαρτίου 2012

4 δημιουργοί επιτραπέζιων μιλούν στο In2life

του Νικόλα Γεωργιακώδη

«Επιτραπέζια παιχνίδια; Α, δηλαδή Taboo, Monopoly, Φιδάκι και Trivial ε; Ή μήπως τάβλι;», θα αναρωτηθείτε εύλογα διαβάζοντας τον τίτλο του άρθρου και φυσικά δεν θα σας παρεξηγήσει κανείς. To ίδιο θα αναρωτιόταν και ο γράφοντας, αν πριν μερικούς μήνες δεν τον είχε… μυήσει στον χώρο ο φίλος Θανάσης. Είναι γεγονός πως η εξοικείωση της πλειοψηφίας του ελληνικού κοινού με τα επιτραπέζια περιορίζεται στο τρίπτυχο Τάβλι – Taboo – Trivial Pursuit, ενώ η ενασχόληση ενός ενήλικα με οτιδήποτε ξεφεύγει από αυτό το τρίπτυχο χαρακτηρίζεται αυθαίρετα από τους υπόλοιπους ως παλιμπαιδισμός – «Κοτζάμ γάιδαρος και ασχολείσαι ακόμα με επιτραπέζια;».
Η παγκόσμια αγορά επιτραπέζιων όμως, δεν περιορίζεται μόνο σε αυτούς τους τίτλους, ούτε απευθύνεται μόνο σε πιτσιρίκια. Για την ακρίβεια είναι κυριολεκτικά τεράστια και περιλαμβάνει πληθώρα επιλογών που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα κοινού, ανεξαρτήτως ηλικίας ή γούστου. Από τους πιο «πορωμένους» και απαιτητικούς, μέχρι αυτούς που αναζητούν ένα διασκεδαστικό και κατανοητό παιχνίδι για να περάσουν ευχάριστα την ώρα τους, έχοντας όμως απαιτήσεις όσον αφορά την ποιότητά του.

Προς αυτή τη κατεύθυνση, κάθε νέα προσπάθεια η οποία στηρίζεται σε μια καλή ιδέα και σε μία ακόμα καλύτερη υλοποίηση είναι κάτι παραπάνω από καλοδεχούμενη. Πόσο μάλλον όταν αυτή προέρχεται από ανθρώπους της εγχώριας σκηνής, οι οποίοι δείχνοντας περίσσια θέληση και με όπλα τους το ταλέντο και το μεράκι καταφέρνουν να δημιουργήσουν επιτραπέζια παιχνίδια που κερδίζουν με χαρακτηριστική άνεση το «φιλοπαίχνιδο» κοινό τόσο εντός, όσο και εκτός των συνόρων.

Η νέα και ελπιδοφόρα γενιά των Ελλήνων δημιουργών στον χώρο του boardgaming δεν έχει τίποτα να φοβηθεί. Αντίθετα, αποδεικνύει εμπράκτως και με τσαμπουκά πως με δυνατές ιδέες και μπόλικη θέληση, ακόμα και ένα χόμπι μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε μία καθ’ όλα ολοκληρωμένη δημιουργία. Ένα πλήρες, πρωτότυπο και καλοσχεδιασμένο επιτραπέζιο παιχνίδι δηλαδή. Στόχος του; Η «καθαρόαιμη» ψυχαγωγία των παικτών που θα το αγοράσουν και θα το παίξουν.

Τέσσερα άτομα πίσω από τις τρεις πιο φιλόδοξες, μέχρι σήμερα, επαγγελματικές προσπάθειες στον χώρο, ο Βαγγέλης Μπαγιαρτάκης με το «Souvlaki Wars», ο Κωνσταντίνος Κοκκίνης με το «Drum Roll» και οι Σωτήρης Τσαντίλας και Νίκος Σακάλογλου με το «Briefcase», άνοιξαν τις… κάρτες τους, έστησαν τα πιόνια τους και μίλησαν για αυτό που γουστάρουν να κάνουν περισσότερο από οτιδήποτε: να σχεδιάζουν επιτραπέζια παιχνίδια.

 

Πηγή : http://www.in2life.gr/dossier/articles/219405/Dossier_Article.aspx#bellow