7 τρόποι που τα Social Media κάνουν το ταξίδι αξέχαστο
31 Ιανουαρίου 2015
Είτε γιατί χρειάζεσαι συστάσεις και προτάσεις για τον προορισμό που θα ταξιδέψεις, είτε γιατί θα είσαι απολύτως ενημερωμένος για το ταξίδι σου με την αεροπορική σου εταιρεία, είτε γιατί με το Instagram θα γνωρίσεις τις ομορφιές του τόπου όπως το είδαν οι ντόπιοι, υπάρχουν ακόμα εκατομμύρια λόγοι για να χρησιμοποιήσεις τα κοινωνικά δίκτυα στο ταξίδι σου για μια μοναδική, αξιομνημόνευτη ταξιδιωτική εμπειρία.
Κάνε την φωνή σου ν’ ακουστεί
Οι αεροπορικές χρησιμοποιούν το Twitter για να χτίσουν σχέσεις με τους πελάτες τους, να προωθήσουν τις ενέργειες τους, να ανακοινώσουν τα νέα και τις προσφορές τους, γι’ αυτό είναι χρήσιμο να ακολουθείτε την αεροπορική σας εταιρεία. Το twitter είναι η τέλεια πλατφόρμα για να ενημερωθείς για τις καιρικές συνθήκες, για προσφορές εισιτηρίων αλλά και για να διαμαρτυρηθείς, να εκφράσεις απορίες, σκέψεις, ακόμα και να επιβραβεύσεις την καλή δουλειά που κάνει η αεροπορική εταιρεία. Συνήθως, η απάντηση θα είναι άμεση κι αυτό γιατί οι εταιρείες γνωρίζουν ότι έτσι «χτίζουν» μια καλή εικόνα και δημιουργούν θετικά συναισθήματα στους ταξιδιώτες που τις εμπιστεύονται. Μην το παρακάνεις πάντως, να είσαι πάντα ευγενικός και να έχεις μια ουσιαστική επικοινωνία – μην ξεχνάς, στην άλλη άκρη του δικτύου βρίσκεται ένας άνθρωπος που σου απαντά!
Δημιούργησε αναμνήσεις, κέρδισε Followers
Το Instagram είναι μια από τις ανερχόμενες κοινωνικές πλατφόρμες: δεν κοστίζει, είναι εύκολο στη χρήση και πολύ δημιουργικό. Όταν ταξιδεύεις, ανέβασε φωτογραφίες χρησιμοποιώντας το hashtag της περιοχής που είσαι, δες τις φωτογραφίες των άλλων χρηστών, εντόπισε ωραία σημεία στην περιοχή για να επισκεφτείς, συνδέσου με χιλιάδες χρήστες της υπηρεσίας απ’ όλο τον κόσμο. Όσο εσύ δημιουργείς αναμνήσεις, άλλοι χρήστες μπορούν να αναπαράγουν τις φωτογραφίες σου και να τις κάνουν «διάσημες» για το καλλιτεχνικό τους αποτέλεσμα.
Άσε το LinkedIn να κάνει τη δουλειά για σένα
Το Twitter δεν είναι το μόνο κανάλι για να επικοινωνήσεις με εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες. Το LinkedIn παρ’ όλο που το χρησιμοποιείς για αν είσαι συνδεδεμένος με την αγορά εργασίας, μπορεί να σε κρατά σε επαφή και με την αεροπορική εταιρεία που συνεργάζεσαι. Για παράδειγμα, τον Ιούλιο η KLM ανακοίνωσε τη λειτουργία μιας 24ωρη υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μέσω της πλατφόρμας του LinkedIn.
Πάρε πληροφορίες από τον κόσμο
Είτε είσαι στο σχεδιασμό είτε είσαι έτοιμος να πραγματοποιήσεις ένα ταξίδι, μια πολύ καλή ιδέα είναι να ανταλλάξεις απόψεις με άλλους ταξιδιώτες που έχουν βρεθεί στον τόπο που θα πας. Ο πιο εύκολος τρόπος είναι μέσω του Twitter: στείλε ένα μήνυμα στους ακόλουθους σου ή στον κόσμο ζητώντας πληροφορίες για το φαγητό, τα αξιοθέατα ή τα ξενοδοχεία. Στείλε tweet και ακολούθησε τον οργανισμό τουρισμού της περιοχής που θα πας: μπορεί να σου στείλουν πληροφορίες, προτάσεις ακόμα και προσφορές που δεν θα δεις πουθενά αλλού. Μπορείς ακόμα να τσεκάρεις το Reddit ή να «κατεβάσεις» μια εφαρμογή Reddit και να γραφτείς στο subreddit του προορισμού που θα ταξιδέψεις.
Να είσαι ενήμερος
Τα τελευταία χρόνια το Twitter και άλλες κοινωνικές πλατφόρμες έχουν άμεση εμπλοκή στη διαμόρφωση των παγκόσμιων γεγονότων, επιτρέποντας στους χρήστες τους να μοιράζονται σημαντικές και πολλές φορές σωτήριες πληροφορίες. Για κάθε προορισμό – και ειδικότερα για όσους οι κοινωνικές συνθήκες ή ακόμα και ο καιρός μπορεί να πάρουν άσχημη τροπή – χρησιμοποίησε το Twitter για να παρακολουθείς τις εξελίξεις στον προορισμό και να διατηρείς την ασφάλεια σου.
Επωφελήσου από τα δώρα των εταιρειών
Σήμερα ο μέσος ταξιδιώτης μπορεί να πετύχει μέσω των λογαριασμών του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όσο μικροί και να είναι, να έχει πολλά δωρεάν οφέλη από αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία, εστιατόρια που πολύ συχνά κάνουν ειδικές προσφορές. Για παράδειγμα, μια αλυσίδα ξενοδοχείων προσφέρει πόντους σε πελάτες που συνδέονται με τα προγράμματα της εταιρείας μέσω Facebook και Foursquare, τους οποίους αργότερα μπορούν να εξαργυρώσουν με δωρεάν διαμονές. Άλλα ξενοδοχεία προσφέρουν δωρεάν προϊόντα αν κάνεις check in στο Foursquare ή το Yelp ή κάνουν μοναδικές προσφορές στους χρήστες/ακόλουθους στο Twitter ή το Facebook.
Μείνε ασφαλής
Έχει ειπωθεί πολλές φορές πόσο προσεκτικοί πρέπει να είμαστε με τα στοιχεία που αποκαλύπτουμε στα κοινωνικά δίκτυα. Ωστόσο και η διαδικτυακή παρουσία μπορεί να είναι ένα εχέγγυο για το τι ή ποιος είναι αυτά που θα συναντήσεις στον προορισμό που θα κατευθυνθείς. Επίσης, το Facebook και το Twitter προσφέρουν τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να κρατούν επαφή με τους αγαπημένους τους – που είναι χρήσιμη υπηρεσία σε χώρες που μπορεί να μην λειτουργεί το κινητό σου – ενώ σε περιόδους αβεβαιότητας, φυσικών καταστροφών ή κακοκαιρίας, η επικοινωνία με την οικογένεια, τους φίλους ή τους followers μπορεί να βοηθήσει με την παροχή πληροφοριών.
Πηγή: onlycy.com