Επιστήμες, Τέχνες & Πολιτισμός

Θα βγάζουμε χρήματα από τις αναρτήσεις μας; Τo Facebook εξετάζει μία (ακόμα) μοναδική καινοτομία.

27 Απριλίου 2016

Θα βγάζουμε χρήματα από τις αναρτήσεις μας; Τo Facebook εξετάζει μία (ακόμα) μοναδική καινοτομία.

tha-vgazoume-xrimata-apo-tis-anartiseis-mas-to-facebook-eksetazei-mia-akoma-monadiki-kainotomia_1461154818.col-6

Αν μέχρι τώρα ήταν κυρίως μέσο κοινωνικών επαφών, το δημοφιλέστατο δίκτυο τείνει να εξελιχθεί και σε διαφημιστικό πολυεργαλείο. Το πώς ακριβώς, ερευνάται.

Το Facebook φαίνεται να εξετάζει νέους τρόπους με τους οποίους μεμονωμένοι χρήστες θα μπορούν να κερδίζουν ή να συγκεντρώνουν χρήματα μέσα από τις αναρτήσεις τους.

Έρευνα που πραγματοποιήθηκε αυτή την εβδομάδα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι αρκετά μεγάλος αριθμός χρηστών είναι πρόθυμος να συλλέγει χρήματα είτε από διαφήμιση προϊόντων, είτε προς κοινωφελείς σκοπούς. Και πώς θα μπορούσε να επιτευχθεί αυτό; Οι επιλογές που εξετάζονται είναι αρκετές και οι δημοφιλέστερες είναι οι εξής:

1) Tip bar: Ένα σημείο στη σελίδα μας όπου οι άλλοι χρήστες θα μπορούν να μας προσφέρουν χρήματα για ένα συγκεκριμένο στόχο.

2) Branded Content: Το περιεχόμενο των αναρτήσεων που θα κάνουμε θα σχετίζεται με κάποιο brand με το οποίο έχουμε οικονομική συνεργασία.

3) Sponsor marketplace: Ένα σημείο όπου διαφημιστές και χρήστες (πιθανότατα ενδιαφερόμενοι για τις συγκεκριμένες διαφημίσεις) θα συναντιούνται.

4) Donate option: Επιλογή, μέσω της οποίας οι διαδικτυακοί φίλοι μας θα μπορούν να συνεισφέρουν σε ένα ίδρυμα ή κοινωνικό σκοπό που έχουμε επιλέξει.

5) Call to action button: Πλήκτρο στη σελίδα μας, όπου θα δίνεται η επιλογή π.χ. για αγορά εισιτήριων για μια εκδήλωση ή εγγραφή για περισσότερες πληροφορίες.

6) Revenue Sharing: Απόσπαση μέρους των εσόδων από τις διαφημίσεις που αναρτούμε.

Δεν είναι σαφές, βέβαια, αν το Facebook έχει την πρόθεση να διαθέσει αυτές τις εφαρμογές προς όλους τους χρήστες ή μόνο προς επιλεγμένους.

Μέχρι τώρα, το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο δεν έδινε τη δυνατότητα να κερδίζουμε χρήματα μέσω των αναρτήσεών μας. Είχε επιτρέψει σε ορισμένους να προβάλλουν τις διαφημίσεις τους μέσω αυτού, σε brands να κάνουν χρηματοδοτούμενες δημοσιεύσεις, αλλά τώρα προβαίνει σε βήματα προκειμένου να κάνει τα διαφημιστικά της εργαλεία διαθέσιμα σε μεγαλύτερο αριθμό χρηστών.

Ο χρόνος μένει να δείξει, λοιπόν, με ποιο τρόπο ακριβώς θα το πραγματοποιήσει.

Πηγή: womantoc.gr