Επιστήμες, Τέχνες & Πολιτισμός

Το κινητό μας “λέει” τι αυτοκίνητο να πάρουμε…

26 Ιουλίου 2016

Το κινητό μας “λέει” τι αυτοκίνητο να πάρουμε…

nissan-phone-connectivity-1Στη δεκαετία που διανύουμε το αυτοκίνητο έχει μετεξελιχθεί από ένα όχημα μεταφοράς στη μεγαλύτερη «κινητή συσκευή». Όσο βρισκόμαστε μέσα σε αυτό, είτε ως οδηγοί είτε ως επιβάτες, θέλουμε να μαθαίνουμε όσα συμβαίνουν στον… έξω κόσμο. Για αυτό οι κατασκευαστές επενδύουν όλο και περισσότερο στη συνδεσιμότητα μέσω smartphone συσκευών.

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ

Προκειμένου να κατανοήσει τι ζητούν οι αγοραστές ενός νέου αυτοκινήτου, η Nissan παρήγγειλε μία έρευνα για τις προτιμήσεις του κοινού. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το 28% θέτουν ως προτεραιότητα τη συνδεσιμότητα του αυτοκινήτου, περισσότερο από π.χ. την χαμηλή κατανάλωση. Σε ποσοστό 13% δηλώνουν ότι δεν θα αγόραζαν ένα αυτοκίνητο που το σύστημα πολυμέσων του δεν μπορεί να συνδεθεί με το διαδίκτυο. Το 40% όσων περνούν περισσότερες από 20 ώρες την εβδομάδα στο αυτοκίνητο δηλώνει ότι θα άλλαζε ακόμη και μάρκα προκειμένου να εξασφαλίσει καλύτερη συνδεσιμότητα.

Ο ειδικός της Nissan στον τομέα της διασύνδεσης αυτοκινήτου-κινητού τηλεφώνου ονομάζεται Patrick Keenan. «Ο κύκλος ζωής ενός σύγχρονου αυτοκινήτου, πριν αλλάξει η γενιά του, είναι 5-6 χρόνια. Ένα κινητό όμως αντικαθίσταται σε λιγότερο από δύο. Δουλειά μου είναι να εξασφαλίζω τη μεταξύ τους επικοινωνία. Όποιος επισκέπτεται μία έκθεση της Nissan δεν θα βγει από αυτήν επειδή το κινητό του δεν μπορεί να συνδεθεί με το αυτοκίνητο που θέλει να αγοράσει». Ο Keenan πραγματοποιεί καθημερινά δοκιμές με δεκάδες κινητά που κυκλοφορούν στην αγορά, σε τωρινά αλλά και μελλοντικά αυτοκίνητα της Nissan.

nissan-phone-connectivity-2

Η συνδεσιμότητα αποτελεί σημαντικό κομμάτι και της αυτόνομης οδήγησης. Το όχημα θα πρέπει να λαμβάνει άμεσα όλες τις αναγκαίες πληροφορίες από το περιβάλλον, ώστε οι μετακινήσεις με ενεργοποιημένο τον αυτόματο πιλότο να γίνονται γρήγορα και με ασφάλεια. Η Nissan θα λανσάρει το 2017 στην Ευρώπη το Qashqai με τεχνολογία ProPilot 1.0, η οποία επιτρέπει την αυτόνομη κίνηση σε σταθερή λωρίδα στον αυτοκινητόδρομο.

Πηγή:  newsauto.gr