Ειδήσεις και Ανακοινώσεις

Μία τηλεφωνική γραμμή για τα προβλήματα των νοικοκυριών

22 Μαΐου 2017

Μία τηλεφωνική γραμμή για τα προβλήματα των νοικοκυριών

Ξεκίνησε τη λειτουργία της η «Γραμμή Νοιάζομαι για τον δήμο Δέλτα», με στόχο τη συνεργασία του δήμου Δέλτα με τους πολίτες για την επίλυση προβλημάτων της καθημερινότητας.

Όποιος πολίτης διαπιστώνει κάποιο θέμα που αφορά την καθαριότητα, το περιβάλλον, τον ηλεκτροφωτισμό, το οδικό δίκτυο, τα αδέσποτα ζώα κ.ά. θα μπορεί πλέον να καλεί στο τηλέφωνο 2310-795.222 ή να επικοινωνεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση noiazomai@dimosdelta.gr προκειμένου να ενημερώνονται οι αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου και να επιλαμβάνονται.

Αφού καταγραφούν τα στοιχεία και το αίτημα του, θα διαβιβάζονται την ίδια στιγμή στην αρμόδια υπηρεσία, η οποία θα ενεργεί για την επίλυση του προβλήματος.

Ο δήμαρχος Δέλτα Ευθύμιος Φωτόπουλος. σύμφωνα με το σχετικό τηλεγράφημα του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων, δήλωσε σχετικά:

«Είναι μια προσπάθεια που έχει ξεκινήσει εδώ και ένα χρόνο για να βελτιώσουμε την εξυπηρέτηση του πολίτη, με ορατά ήδη τα θετικά αποτελέσματα. Είναι παράλληλα ένα κάλεσμα στους δημότες να συνδράμουν στο έργο του δήμου επισημαίνοντας τα προβλήματα που ενδεχομένως να διαφεύγουν των υπηρεσιών ενός τόσο μεγάλου σε έκταση δήμου όπως ο Δέλτα. Είναι ένα μεγάλο στοίχημα, αλλά τολμάμε γιατί έτσι αντιλαμβανόμαστε το ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης μιας και ζούμε καθημερινά μαζί με τους συνδημότες μας, γνωρίζουμε τους αγώνες και τις αγωνίες τους, ακούμε και βλέπουμε το ενδιαφέρον τους για τον τόπο όπου ζουν. Εξάλλου, έχουμε πει από την πρώτη στιγμή το αυτονόητο, ότι δηλαδή μόνο μέσα από τη συνεργασία Δήμου – πολιτών μπορεί να βελτιώσουμε την καθημερινότητα».

 

Πηγή: real.gr